Tuesday, March 29, 2011

bad dream!

Takde idea nak buat tajuk entry ni.. post je takde tajuk boleh? aku rasa banyak dah entry tak bertajuk aku ni.. sedang mengadap lap top sambil berkepochi di whats app dgn kak nuin.. badan terasa sgt penat!!! i need a vacation... uwaaaaa!!! kerja adalah semakin mencabar. 1st april new financial year akan start. 1st quater pun bermula. my sales quota suda naik jd 7 mil! 7 mil??? hamek kau! pengsan... tuhla.. perform sgt konon kan, now quota suda naik! mana nak cari sales? sedangkan sekarang cam tak cukup tanah je aku kesana kemari.. fenatssss feninggg.. harini aku lah bd, aku lah sales, aku lah PM. mmg haru la arini. tapi alhamdulillah.. manage jugak settle. tapi kan.. aduh depa ni.. ingat aku jual router kt low yat ka? arini mintak esok leh anta?? uwaaaa damn it!!! smlm cam agak terasa hati ngan encik fiance.. cm sedih sgt la plak bila terasa hati lepas bertunang ni.. sampai bwk dlm tido... sampai mimpi... dlm mimpi tu encik fiance tinggalkan aku utk perempuan lain.. dia kata pompuan tu lebih faham dia dari aku.. mmg nangeh la aku kan.. till now, its stuck in my head. jumpa encik fiance masa lunch td pun aku blur.. aku pandang dia, aku sedih gila.. yea. its just a dream.. tp menakutkan sungguh... =( bila bangun, aku rasa cm pernah nampak muka perempuan tu.. n aku teringat, dia ada dlm encik fiance punya FB. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! lagi aku rasa nak melalak! sedihhhhhhhhhhhhhh!! herm... sampai sekrg mimpi tu stuck in y head. n aku sgt2 berjiwa kacau! makan pun payau arini.. Encik Fiance... sy takut... =(

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template