I just love this pix of him..
1st pix he send to me thru bbm..
Masa ni bbm dari pg ke mlm.
Berhenti time tido je.
The 1st thing I'll do when I woke up, tgk bb..
For sure ada "Good morning" from him..
If I ask him, dia ingat tak agaknya ek?
Till now, pix ni yg selalu aku tgk bila teringat sgt kt dia...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Kisah sondol-menyondol.
-
A: Mangsa
B: Lelaki
C: Perempuan sesuatu
F: The rest
Apa yang aku tulis ni kisah biasa yang kita selalu dengar dan baca kat
media sosial. Kisah sondol-me...
3 weeks ago
No comments:
Post a Comment