Awak.. Maafkan saya. Huh!!! Tolongla.. Aku dah sgt muak dgn ayat ni. Jgnla nak msg aku kat ym lagi. Or kat mana sekalipun. Aku x boleh la tgk sume tu. Hati ni sakit sgt!!
Tiada maaf bagimu. Fullstop! Muktamad. Unless 1 hari nnt dilembutkan hati aku utk memaafkan. Tp buat masa skrg, aku tak ada alasan langsung kenapa aku kna maafkan ko. Tolongla. Jgn muncul dlm idup aku lg. Jgn susah kan aku lg.
Just go! Aku tinggalkan ko utk ko dpt apa yg ko nak sgt2 tu. So go ahead! Anggap kita tak pernah kenal pun x apa. Coz somehow, I do regret knbowing u!!!! I hate u!!! Benciiiii!!!
c-Drama: Zhu Yawen, my new list
-
Kat Threads dah start orang pecah ovari dengan Jing Boran pulekkk. Hari tu
Zhang Linghe. Beriya-iya masing-masing masa Zhang Linghe tengah trending.
* “...
3 weeks ago
No comments:
Post a Comment