Aku penatla menaip pepanjang. Apa kata aku re-cap mana yang penting aje? boleh kan?? boleh la... heh! suke ati aku ler.. aku yang taip!! mua aa a a ! gambo aku upload kendian. tak byk dlm simpanan. sbb aku xde masa nak amik gambo org atau gambo aku sendiri! aku kan busy mengalahkan mak pengantin! kakakakaka!
~ balik dengan sakit pinggang nan teramat. ma panggil tukang urut. alhamdulillah lepas urut sakit pinggang aku ilang. kalau tak, mmg x bangun le aku.
~ kenduri kali ni, izah menjadi assistant yang paling berjaya. thank u sis! dia la bersusah payah bersengkang mata. tak lupa jugak adik² yang lain.. nani, ajib, fade, kodeks! macehhhhh! luv u guys!
~ first time in life aku buat karipap! seharian buat karipap dengan tepung 2 kilo tu. aku ngan izah dah tergelak² dah memikirkan karipap tu. mmula keras. adjust sana sini, tepon sana sini, barula ok. tp keras pun.. habis ok! nasib baik malong zie buatkan yang lain. kalau tak.. alamatnya org berzanji x merasalah karipap kitorang yang sedap itu!
* i need to go out now.. sambung len kali lah ye. jgn marah aaa!!!
Kisah sondol-menyondol.
-
A: Mangsa
B: Lelaki
C: Perempuan sesuatu
F: The rest
Apa yang aku tulis ni kisah biasa yang kita selalu dengar dan baca kat
media sosial. Kisah sondol-me...
3 weeks ago
No comments:
Post a Comment